pomala ZIPka

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 15 19:08:04 CEST 1997

Hello, world!

> V archivu konference jsem si nasel jak zprovoznit mechaniku ZIP, po par
> pokusech se mi to podarilo, funguje jak ma. Jen me trapi prenosova
> rychlost (pouzivam verzi na paralelni port). Pod DOSem mi funguje
> rychlosti pres 150 kb/s, pod Linuxem (jadro 2.0.30, originalni driver ppa)
> pouze okolo 25 kb/s, coz se mi zda dost malo. Autor driveru ppa sice pise
> ze nepodporuje paralelni port ECP, ale ja ani zadny takovy nemam a presto
> to v DOSu jede celkem svizne a v Linuxu je to bida. Funguje vam to take
> tak pomalu? Pokud ne, jak jste to urychlili?

   V novejsich Linuxovych jadrech (2.1.X) je jiz driver podporujici obousmerne
paralelni porty (tedy PS/2 bidirectional a EPP; ECP nikdy nepodporoval a asi
take podporovat nebude, neb jej ZIP IMHO neumi). Mel jsem s jeho zprovoznenim
mensi problemy -- muj patch je na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/
pub/local/mj/linux/patches/ppa.diff. Co se rychlosti tyce, nameril jsem
450KB/sec.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Not all rumors are as misleading as this one."