pomala ZIPka

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 17 00:31:26 CEST 1997

>    V novejsich Linuxovych jadrech (2.1.X) je jiz driver podporujici obousmerne
> paralelni porty (tedy PS/2 bidirectional a EPP; ECP nikdy nepodporoval a asi
> take podporovat nebude, neb jej ZIP IMHO neumi). Mel jsem s jeho zprovoznenim
> mensi problemy -- muj patch je na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/
> pub/local/mj/linux/patches/ppa.diff. Co se rychlosti tyce, nameril jsem
> 450KB/sec.

Ten rychlejsi driver se da pouzit v 2.0.X. Nevim, jestli muzete bez
obav prevzit ten z 2.1.X, ale urcite funguje
ftp://kma14.karlin.mff.cuni.cz/pub/mike/progs/ppa-curtin...
(ten nazev si nepamatuju presne). Jednu dobu se mi darilo
600 KB/s (ale od te doby se mi to nedari opakovat).

                                                 Michal Kubecek