CD R v Linuxu na siti

Leos Bitto bitto na altec.cz
Pondělí Červenec 21 17:30:23 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, Tomas Rezek wrote:

> Dobry den,
>
> jeste bych se chtel preptat, jestli nekdo mate zkusenost s provozem
> vypalovacky na Linuxu v siti. Slysel jsem nejake zvesti, ze je
> potreba behem vypalovaciho procesu stroj odpojit od site a tak podobne.
> Pry to ti, co to zkouseli, museli CD R radeji dat do nesitoveho pocitace,
> coz bych nerad.

Pro vsechny vypalovacky pod vsemi operacnimi systemy plati to same -
vypalovacka musi dostavat trvaly prisun dat, jakmile se tento proud dat
prerusi, CDcko leti do kose. Takze se vetsinou doporucuje pocitac po dobu
paleni odpojit od site, nebot nikdy nevite ktery dobrak vam pomoci site
ten pocitac vytizi natolik ze se prerusi tok dat do mechaniky.

Leos Bitto