CD R v Linuxu na siti

Tomas Rezek tfr na altamira.asu.cas.cz
Pondělí Červenec 21 17:19:30 CEST 1997

Dobry den,

jeste bych se chtel preptat, jestli nekdo mate zkusenost s provozem
vypalovacky na Linuxu v siti. Slysel jsem nejake zvesti, ze je
potreba behem vypalovaciho procesu stroj odpojit od site a tak podobne.
Pry to ti, co to zkouseli, museli CD R radeji dat do nesitoveho pocitace,
coz bych nerad.

Co je na tom pravdy?

Je problem zavisly na HW konfiguraci?

Konkretni typ CD R jeste nevim, asi Yamaha, stroj by byl SCSI, DUAL 2*P
150 MHz, 64 MB a nebyl by asi v inkriminovane dobe prilis vytizen, stacilo
by, kdyby byl schopen behem paleni prijmout mail etc.

Zdravim, za odpovedi dekuji,
Tomas Rezek

|    Astronomical Institute  of Czech Academy of Science, Ondrejov     |
|   E-mail: rezek na asu.cas.cz        WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |