Terminal pro Unix

Vaclav Dusek, UPa Vaclav.Dusek na upce.cz
Pondělí Červenec 21 21:04:04 CEST 1997

Dobry den,

rad bych se pripojoval k systemu Unix z NT a zatim zadne emulace
terminalu, ktere jsem nalezl (free ci shareware), mi nevyhovuji,
protoze nejdou prilis konfigurovat. Je problem napr. s premapovanim
funkcnich klaves.

Sveho casu jsem k plne spokojenosti pouzival Kermit, ale ten nelze na
NT spustit. :-((((

Nemel by nekdo z Vas, prosim, nejaky tip? Prosiiiim...

Dekuji.

S pozdravem
                       V. Dusek

*         Vaclav Dusek          *  e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz   *
*         Univerzita Pardubice  *  tel: 040  / 474 61, linka 301  *
*         Studentska 84         *       0602 / 35 26 86           *
*  530 09 Pardubice             *  fax: 040  / 48 400             *
*                       http://www.upce.cz/                       *
*            I use MIME ISO-8859-2 friendly software              *