CD R v Linuxu na siti

Leos Bitto bitto na altec.cz
Úterý Červenec 22 08:28:26 CEST 1997

On Tue, 22 Jul 1997, Michal Kubecek wrote:

> Asi jsem neco v dokumentaci spatne pochopil: to se neda udelat
> pomoci loop device? Myslel jsem, ze to je jedno z moznych pouziti:
>
>   Loop device support
>   CONFIG_BLK_DEV_LOOP
>     Saying Y here will allow you to mount a file as a file system.  This
>     is useful if you want to check an ISO9660 file system before burning
>     the CD, or want to use floppy images without first writing them to
>
> (ale nikdy jsem jeste vypalovacku pod rukou nemel, jen me to
> zaujalo).
>
>                                                     Michal Kubecek

Ja jsem toto uz v rukou mel, takze vim k cemu to je: Loop device vam
pomuze pokud uz mate nejakym zpusobem vytvoreny image CDcka (to je ten
cca 650 MB soubor na disku) a chcete se prohlednout co ze to v nem
vlastne je - pak jde pomoci loop device normalne primountovat a muzete si
v klidu prohlednout co vlastne na to CDcko budete palit.

Leos Bitto