CD R v Linuxu na siti

Pondělí Červenec 21 20:37:30 CEST 1997

> jeste bych se chtel preptat, jestli nekdo mate zkusenost s provozem
> vypalovacky na Linuxu v siti. Slysel jsem nejake zvesti, ze je
> potreba behem vypalovaciho procesu stroj odpojit od site a tak podobne.
> Pry to ti, co to zkouseli, museli CD R radeji dat do nesitoveho pocitace,
> coz bych nerad.

Zalezi na typu vypalovacky. Ty novejsi maji 1-2Mb cache, takze pri
doublespeed vypalovani vydrzi 1/8/0.300, tj kolem vteriny bez prisunu dat.
Pokud vypalovaci soft umi zobrazovat stav buferu, muzete si udelat
priblizny obrazek, jak mu to jde. Ve Windows me vadil i start setrice
obrazovky. Muzete take zkusit "test-mode", cili se vypaluje, ale laser je
vypnuty. Take zalezi, zda vypalujete on-fly nebo mate predem pripraveny
image.

> Je problem zavisly na HW konfiguraci?

Rychlost radice a HDD. Musite ovsem pocitat s multitaskingem.

> Konkretni typ CD R jeste nevim, asi Yamaha, stroj by byl SCSI, DUAL 2*P
> 150 MHz, 64 MB a nebyl by asi v inkriminovane dobe prilis vytizen, stacilo
> by, kdyby byl schopen behem paleni prijmout mail etc.

Ja jsem to delal tak, ze jsem si ve Woknech pripravil image a pak jsem
ctyrrychlnostne vypaloval. Po dobu vypalovani jsem odpojil sit, zabil
nepotrebne demony a Xy. Vypadek je pak cca 20 minut.
Image (a CD) v linuxu s joiletem po opatchovani kernelu namountovat jde,
ale utilita ho snad jeste neumi vyrobit. Rock-ridge Wokna nezerou :-(
Proto ta priprava :-)

Jinak si troufnu rict, ze Vas pocitac by na to mohl mit. Pokud si to
risknete ...

Prectete si CD-Writing mini HOWTO.
Patch pro Joilet: http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/