CD R v Linuxu na siti

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 22 01:52:24 CEST 1997

> Image (a CD) v linuxu s joiletem po opatchovani kernelu namountovat jde,
> ale utilita ho snad jeste neumi vyrobit. Rock-ridge Wokna nezerou :-(

Asi jsem neco v dokumentaci spatne pochopil: to se neda udelat
pomoci loop device? Myslel jsem, ze to je jedno z moznych pouziti:

  Loop device support
  CONFIG_BLK_DEV_LOOP
    Saying Y here will allow you to mount a file as a file system.  This
    is useful if you want to check an ISO9660 file system before burning
    the CD, or want to use floppy images without first writing them to

(ale nikdy jsem jeste vypalovacku pod rukou nemel, jen me to
zaujalo).

                                                    Michal Kubecek