XFig a diakritika?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Červenec 22 18:18:58 CEST 1997

Dakujem vsetkym, ktori mi odpovedali. Nejak sa mi podarilo dostat tam tu
diakritiku, ale ma to este nejake nedostatky. Napriklad, ked pouzijem prilis
velke pismo, tex ho zmensi na urcitu hornu hranicu a vacsie pismo sa uz
vytvorit neda.

Zvlast ma zaujala nasledujuca odpoved:

On Tue, 15 Jul 1997, Michael Mraka wrote:

> pokud si matne vzpominam, stacila mi funkcni cestina v X (pres XKB
> extension) a xfig se pak nijak nebranil psani ceskych znaku; stacilo tedy
> vyexportovat obrazek do LaTeX picture nebo jak se to jmenuje a \input{}nout
> ho do zdrojaku.

Ako sa podarilo presvedcit xfig aby pouzil L2 fonty? Ja som taku moznost
nikde neobjavil. Dufam, ze riesenie nie v tom, ze sa vymazu vsetky L1 fonty,
a potom mu uz nic ine neostane len pouzit L2 fonty.

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones