XFig a diakritika?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 15 15:44:14 CEST 1997

>    :: potreboval som urobit schemu do LaTeXu v xfigu. Vsetko by bolo
>    :: v poriadku, ale niejak som tam nemohol dostat
>    :: diakritiku. Existuje nejake riesenie?
>Myslim, ze se nabizi nasledujici postup:
>1) Spustit xfig s nasledujicimi prepinaci (viz dokumentace k xfigu)
>$xfig -specialtext -latexfonts -startlatexFont default &
>1.5) Vytvorit pozadovany soubor
>2) Vyexportovat .fig soubor jako kombinovany PostScript a LaTeX,
>pritom je v LaTeXovem souboru potreba doeditovat ceske znaky.
>3) Zpracovat LaTeXovy soubor LaTexem, automaticky si nacte PS soubor.

pokud si matne vzpominam, stacila mi funkcni cestina v X (pres XKB
extension) a xfig se pak nijak nebranil psani ceskych znaku; stacilo tedy
vyexportovat obrazek do LaTeX picture nebo jak se to jmenuje a \input{}nout
ho do zdrojaku.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael