Funguje nekomu webcopy ?

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Červenec 23 12:47:29 CEST 1997

> Nefunguji, ted jsem to zkusil.
>
> Co mam kde nastavit? Tomuto zatim vubec nerozumim.

Tezko rict - budto spatne verze perlovskych knihoven ci hlavicek
(jednou jsem se na SGI setkal s pripadem, kdy se sytemem dodavane
.ph pochazely ze starsi verze systemu, nez na niz byl ten perl
prelozeny) mozna perl sam ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria