Funguje nekomu webcopy ?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 24 09:59:01 CEST 1997

Nakonec jsem pouzil wget (psane v cecku) a to funguje.

Jen bych se jeste zeptal. Pokud si stahnu nejake stranky, jak
to nejjednodusseji nadefinovat, aby se mi vse (vcetne obrazku)
zobrazovalo korektne na internim WWW serveru, bez vytaceni modemu?

Je nutne nadefinovat apatche pro kazdy takovy stazeny mirror
virtualni server, nebo by bylo lepsi zapsat nekam do html zdroju base
address?

Poradte, jak to resite.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe