Bezpecnost NFS

Michael ARBET mich na army.sk
Středa Červenec 23 14:59:36 CEST 1997

Zdravim!

Budem trochu OFF TOPIC, ale problem ma zaujal a bol som na dovolenke,
takze:

Alexandr Malusek wrote:

> Asi by bylo dobre problem rozdelit na dve casti
> 1) bezpecnost NFS
Je mi jasne, ze pre WAN to nebude ktovieco. Zaujimalo by ma vsak,
nakolko je tento problem aktualny na (privatnej) lokalnej sieti.
(Podvrhnutie IP adresy, prip. ine) S hackovanim nemam bohuzial ziadne
skusenosti a obcas by sa mi zisli ;-]

> 2) vhodnost montovani /etc
Ani nahodou!

--
              |_          |           Michael ARBET
                          |           Network Administrator
| _   `    `  |  |     `_ | _   `     mailto:mich na army.sk
|     |    |  |  |_    |_ |     |     "640k musi stacit kazdemu."
|_    |_   |_ |_   `___   |_    |_              Bill Gates 1981