OFFTOPIC: On-line backup.

Vladimir Meciar vme na vladix.globtel.sk
Středa Červenec 23 16:34:59 CEST 1997

Vdaka za odpovede.

1. Ide o Solaris 2.5.1 v kombinacii s Oracle 7.3
2. Mirrorovanie neprichadza do uvahy, lebo databazovy priestor ma okolo
6GB a na zrkadlenie nemam miesto.

Databaza ide v redo-archiv mode. Kazdu noc sa vsak stopne, a spravy sa
full-backup a potom sa znova spusti (casovane cronom). Som vsak v
situacii, ze musim spustit 6 po sebe beziacich jobov kde kazdy bezi cca. 5
hod. Su neodladene a tak nereaguju na stopnutie databazy ale spadnu. :-(
Niet casu na ladenie. DBA je na dovolenke a tak som si chcel pomoct, ze
full backup na den dva zastavim a vymyslim nejaky nahradny mechanizmus.
Redo archiv ako taky je sice postacujuce riesenie z technickeho hladiska.
Ale ak by backup pozostaval z full backup z pred dvoch dni a dalej len
redo archiv, tak by sa mi v pripade problemov mohlo stat, ze budem min.
den rolovat dopredu DB aktivity, za co by sa mi uzivatelia nepodakovali.
Tzn. asi budem musiet cakat na DBA :-(.

V kazdom pripade ak by niekto mal radu prosim poslite ju na sukromnu
adresu nie do listu. Som si vedomi, ze je to OFFTOPIC, ci OFF-TOPIC.

			Vlado

P.S. Ako je rieseny on-line backup v postgrese95?

_/_/_/_    /_/_/      _/_/_     _/_/_/  Vladimir Meciar
 _/_/_/_  /_/_/      _/_/_/_ _/_/_/_/   Technical Department
   _/_/_/_/_/      _/_/_/     /_/_/     e-mail: vme na globtel.sk
    _/_/_/_/ _/   _/_/_/     /_/_/ _/   http://crick.fmed.uniba.sk/~meciarv