update/bdflush problem

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Středa Červenec 23 17:40:38 CEST 1997

Zdravim,

potreboval bych poradit: Mam aplikaci, ktera pri behu pomerne divoce
zapisuje do pomerne velkeho souboru (rekneme 4 MB). Chvili po jejim startu
uz se kontrolka disku nezastavi, nejaky write-ahead jako by neexistoval. Jak
je to mozne ? Myslel jsem, ze bdflush zajisti flushnuti dirty bufferu
uplyne-li urcita doba od zapisu. Top pise, ze mam asi 8 MB cached, ocekaval
bych, ze disk bude vicemene v klidu, po dobehnuti aplikace zapise nejaky
vetsi kus dat a bude. Jsem presvedcenej, ze 'sync' nevolam, strace take nic
takoveho neodhalil. Pro dokresleni: jde o programek v C++(g++), pouzivam
knihovnu Berkeley DB Package 2.1 (jde o jeji soubor). S parametry
update/bdflush jsem si nijak nehral, update se pri bootu pousti bez
parametru. Bylo by vubec bezpecne si s temi parametry hrat ?

Diky mockrat za odpoved, podle svych schopnosti se na mistni dotazy take
snazim odpovidat. :-)

Egon