Cestina a GIMP?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:07:43 CEST 1997

> Holt, to si musis pamatovat ktery font je cesky, ten pak vybrat a pak uz jen
> psat a psat a psat...
>
> Jarda
Tak jsem to udelal, vzal jsem tedy ps font z win (cp1250), ktery se
lisi pouze ˇs ˇz ˇt, a psal psal, ale tvarilo se to jako bych v nem
mel kodovani il1 (fungovaly pouze znaky s carkou). Tak nevim.

Jaka je vase kofigurace? Ma Xfree 3.1.x, Gimp 0.54, cestina od Yenyi.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe