Cestina a GIMP?

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Červenec 25 21:04:20 CEST 1997

On 24-Jul-97 Pavel Lisy wrote:

> Tak jsem to udelal, vzal jsem tedy ps font z win (cp1250), ktery se
> lisi pouze =B7s =B7z =B7t, a psal psal, ale tvarilo se to jako bych v nem
> mel kodovani il1 (fungovaly pouze znaky s carkou). Tak nevim.
>
> Jaka je vase kofigurace? Ma Xfree 3.1.x, Gimp 0.54, cestina od Yenyi.
>
> Pavel

FreeBSD 2.2.1, Xfree 3.2, Gimp 0.99.10(patched), cestina - zadna :-)) jeste
jsem nemel cas ji nainstalovat. Zkousel jsem to jen pres cut&paste (tu vetu -
priliz zlutoucky dabel...)

Zkusil bych nejdriv nejaky IL2 font. Pred nedavnem jsem se pokousel
prekodovat nejake fonty z cp1250 do il2 a nejak jsem nepochopil jak ctou
X Type1 fonty (viz muj dotaz asi pred 2 tydny). Problem muze byt i v nejakem
bugu kolem Type1 fontu, ktery je jeste v Xfree 3.2 a v 3.3 je pry opraven.
Podrobnosti bohuzel nevim. Delam bakalarku a tak jdou ostatni veci trochu
stranou.

Jarda