Funguje nekomu webcopy ?

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Čtvrtek Červenec 24 11:02:07 CEST 1997

Ahoj .

On Thu, 24 Jul 1997, Pavel Lisy wrote:

> Nakonec jsem pouzil wget (psane v cecku) a to funguje.
>
> Jen bych se jeste zeptal. Pokud si stahnu nejake stranky, jak
> to nejjednodusseji nadefinovat, aby se mi vse (vcetne obrazku)
> zobrazovalo korektne na internim WWW serveru, bez vytaceni modemu?
>
> Je nutne nadefinovat apatche pro kazdy takovy stazeny mirror
> virtualni server, nebo by bylo lepsi zapsat nekam do html zdroju base
> address?
>
> Poradte, jak to resite.

Skus pouzit program pavuk (ftp.idata.sk:/pub/unix/www/pavuk-0.3.tgz).
Dokaze to iste co wget + dokaze prepisovat odkazy v HTML dokumentoch.
Dokazal by mozno upravit aj strom dokumentov (-mode linkupdate)  stiahnuty
wget-om ak by sa ten strom upravil na obraz pavuka.

caj

********
Ondrejicka Stefan    <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia