Nekolik musek po instalaci RED HATu

Jaroslav Pribyl priba na cadis-sw.cz
Pátek Červenec 25 08:55:38 CEST 1997

> ----------

     Bodejd by to fungovalo, kdyz jsem si nenainstaloval zdrojaky
kernelu ja pitomec. Ted jiz funguje oboji.

	Stale vsak jeste nemohu pracovat s CD - hlasi to wrong fs type,
a ponekud se asi lisi preklad noveho jadra (od Slackware), neb make
zlilo skoncilo s chybou az uplne na konci, jako kdyby nevedelo, kam to
ma ulozit, ale primo v / je mvlinuz. Jenze to stejne bootuje z /boot.

		Takze kdyby nekdo vedel ...

			Priba