prijem faxu na linuxe

Rsbert Drotar drotar na ipg.sk
Neděle Červenec 27 03:38:33 CEST 1997

'bry!

  Poterboval by som doporucit nejaky dobry soft, ktory by mi vedel
prijat fax. Moja predstava je asi takato: mam stroj, ktory sa mi
pravidelne (pomocou diald) pripaja k inetu. Ten stroj prevezme
faxy, ktore na neho budu dochadzat a potom mi ich mailom posle.
Uvadzam to preto, lebo je potrebne vyriesit proble, ze o modem
sa bija dva programy: fax a diald.
  Este jedna vecicka by sa mi zisla a to, aby som donutil nejako
linuxa poznat, ze mu volam ja a potom aby sa pripojil: tj zavolal by
som mu, on by to zdvidol, ja by som tonovo vytukal dajake cislo a
on by sa pripojil...
  Diky za rady a napady: ale prosim mailom na mailto:drotar na ipg.sk
lebo makam na diplomke a nebudem mat cas pravidelne citat...

  wa