Vyvoj driveru pro Tokenring karty - IBM LanStreamer a Olicom

Michael ARBET mich na army.sk
Úterý Červenec 29 14:55:49 CEST 1997

Martin Kokes wrote:

> [...]
> Vas znamy CD Free SCO Open Server, popripade zda nema tuto vec
> naistalovanou ( nebo i Unixware a AIX ), potreboval bych zdrojove kody
> vyse uvedenych driveru ( vim, ze nejdou aplikovat tak, jak jsou, ale
> mohou minimalne pomoci pri inicializaci, rozpoznavani konfigurace atd.
> ).
> Neni to zrovna ferove vuci temto firmam, ale jak mi bylo receno ( tedy
> napsano ) zkousel ten clovek s nimi komunikovat, ale neuspel.
> Pripadne instalacni sady techto driveru vlastnim, ale bohuzel jsou vzdy

Mam tu SCO 5.0.0, ale nasiel som tam z TokenRing-ov len toto:
  IBM Token-Ring Network ISA Series (Shared RAM ver 5.0.0l)
  IBM Token-Ring Network 16/4 Busmaster Server (ver 5.0.0l)

Ak to staci, ozvite sa.

--
              |_          |           Michael ARBET
                          |           Network Administrator
| _   `    `  |  |     `_ | _   `     mailto:mich na army.sk
|     |    |  |  |_    |_ |     |     "640k musi stacit kazdemu."
|_    |_   |_ |_   `___   |_    |_              Bill Gates 1981