Vyvoj driveru pro Tokenring karty - IBM LanStreamer a Olicom

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Úterý Červenec 29 12:23:39 CEST 1997

Dobry den,

rad bych pomohl cloveku jmenem Paul Norton ( pnorton na cts.com ) , ktery
se zabyva vyvojem %subj%. Chci se Vas zeptat, zda nema nekdo z Vas, nebo
Vas znamy CD Free SCO Open Server, popripade zda nema tuto vec
naistalovanou ( nebo i Unixware a AIX ), potreboval bych zdrojove kody
vyse uvedenych driveru ( vim, ze nejdou aplikovat tak, jak jsou, ale
mohou minimalne pomoci pri inicializaci, rozpoznavani konfigurace atd.
).
Neni to zrovna ferove vuci temto firmam, ale jak mi bylo receno ( tedy
napsano ) zkousel ten clovek s nimi komunikovat, ale neuspel.
Pripadne instalacni sady techto driveru vlastnim, ale bohuzel jsou vzdy
ve specifickem formatu.

Martin Kokes
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |