Prectu float&double z DOSu ?

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Červenec 30 15:32:05 CEST 1997

On Tue, 29 Jul 1997, Egon Eckert wrote:

> Pavel JANIK ml. <pjanik na aida.inet.cz> wrote:
> : Ja jsem to nezkousel, ale predpokladam, ze pokud to budete cist na stejne
> : architekture (predpokladam i386), nebo alespon na strojich, ktere maji
> : stejne poradi bajtu (little endian), tak by to melo fungovat.
>
> No ony ty floating-point typy jsou asi stejne reprezentovany na bit presne
> tak, jak je zpracovava koprocesor, ne ? Jestli je to tak, tak se nebojim.
>
> Egon Eckert

jo,mohu potvrdit, ze na i386 jsou formaty ulozeni realnych cisel shodne,
testovano na platforme WIN,DOS a samo Linux - ulozeno do ssouboru pod
jednou a precteno spravne pod jinou

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "