zaZOMBIEovany pocitac

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Pondělí Červen 2 22:39:37 CEST 1997

On Jun 2, Blackie wrote
> Podle me je to nejaka panicka reakce kernelu na chybny hardware.
> Zajimalo by me, co si o tom myslite, je to chyba kernelu ?
> (jeste jsem nezkousel kernely 2.1.x)

> Co si myslite o tyhle radce ?

Trosku viac by o probleme povedal ps alx (resp alnx), ktory vypise aj
kde dotycny proces stoji. Pri prekompilovani jadra s ladiacimi informaciami
by malo ist zistit presne ktory riadok zdrojaku to ma na svedomi (vid
koniec suboru README v zdrojakoch jadra).
--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/
** When pleasure remains, does it remain a pleasure?