Zvukovka

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Červen 3 16:41:34 CEST 1997

Ma prosim nekdo nejake zkusenosti se zvukovymi kartami, ktere jsou
bezne na nasem trhu? Koukal jsem do nejakeho HOWTO-hardware (asi 1 rok
stary) a HOWTO-sound (asi pul roku stary), ale vetsina tam uvedenych nazvu
mi mnoho nerika. Napriklad u nas bezne prodavane karty ADDONICS 530PDW
anebo SoundRage32 PnP tam uvedeny nejsou. Predpokladam, ze to budou nejake
kompatibly s necim, ale da se na to spolehnout, ze mi to bude pod Linuxem
chodit? Ma s tim nekdo zkusenosti nebo nejaky dobry tip?

V archivu konfery jsem nasel jen zpravu z unora t.r. o nedobrych zkusenostech
s Vibra 16 PnP a Bravo PnP na OPTI 82C931, ale ani PnP ani OPTI 82C931
mi nic nerika, dosud jsem se tim nezabyval. Zkratka bych rad koupil neco,
co je bezne u nas na trhu, neprilis draheho s wavetable, a abych kvuli tomu
nemusel bootovat z DOSu atd.

Diky
	Petr Herman