Zvukovka

Michal Bencur bencur na elf.stuba.sk
Úterý Červen 3 20:05:16 CEST 1997

Petr Herman wrote:

> Ma prosim nekdo nejake zkusenosti se zvukovymi kartami, ktere jsou
> bezne na nasem trhu? Koukal jsem do nejakeho HOWTO-hardware (asi 1 rok

skusal som viacero kart.
-teraz tu mam GUS MAX a som spokojny.
-zvycajne je dobrym znamenim, ked karta podporuje MS Sound System (MSS).
-treba si dat pozor na to OPTi931, teraz je na trhu dost vela takych
kariet za lacny peniaz (~500Sk), ale pod Linuxom to nechodi (zatial),
teda mne sa to nepodarilo rozchodit
-nove GUSy a aj ich klony (ExpertColor napriklad), co maju cip
interwave, chodia perfektne.
-no a samozrejme, SB od Creative je teraz tiez lahko kupitelny a
pouzitelny.

Ak si vyberas, tak ja odporucam InterWave hocico.