GNU libc

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červen 5 07:43:51 CEST 1997

On Fri, 30 May 1997, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>   prekompiloval jsem si libc ,ale nedari se mi kompilace
> s LinuxThreads a Crypt. LinuxThreads mam v systemu ( RH 4.2 LT
> instalovany jako RPM ) ,ale ./configure u libc mi tvrdi opak.
> Kde delam chybu ?
>

> S pozdravem
>   Petr Snajdr

Myslim, ze configure hlada balik glibc-linuxthreads (alebo tak nejak), kde
je linuxthreads prisposobeny pre spolupracu s glibc.

					jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

PS: Ja som chvilu experimentoval s glibc, ale nepodarilo sa mi s nou
prekompilovat gcc a programy v C++ pouzivajuce iostream padali na
Segmentation fault. Ak sa ti podari prekompilovat glibc, napis mi prosim
tvoje skusenosti.

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones