Netscape pro Linux

Jiri_Gabriel jmascb na mbox.vol.cz
Neděle Červen 8 00:44:40 CEST 1997

Jaroslav Fikker wrote:

> S Linuxem teprve zacinam, takze nekomu se muze zdat ma otazka trivialni. Z
> Internetu jsem si stahnul soubor:
>                  netscape-v301-export.x86-unknown-linux-elf.tar.gz
> a ted nevim, co snim dal.
>
> Dekuji.
> --
> J. Fikker
Za prve gratuluju ke stazeni (uspesnemu) a preji mnoho uspechu. Ted do
prace:

 - Vytvor si adresar (treba /tmp/netsc ) : mkdir /tmp/netsc
 - vlez do nej : cd /tmp/netsc
 - rozbal ten tar.gz soubor : tar -xzf
/nevim/kde/mas/ten/netscape-v301-export.x86-unknown-linux-elf.tar.gz
   ty parametry pro tar znamenaji x - extract - vybal
                                  z - rozbal tar zabaleny pomoci gzip
                                  f - soubor (ne standartni paskove
zarizeni)
 - potom se ti objevi soubory s distribuci netscape. Precti si README a
podobne (pomoci less more apod.) . zarid se dle navodu.
 - v README najdes asi toto: presun soubor XKeysymDB do adresare
/usr/lib/X11/ jako XKeysymDB
                             presun soubor Netscape.ad do adresare
/usr/lib/X11/app-defaults jako Netscape
                             presun soubor java_301 do adresare
/usr/local/lib/netscape jako java_301
                             presun soubor netscape nekam na cestu
(doporucuji /usr/X11/bin jako netscape)
                             presun knihovny plugins (nullplugin.so
apod.) do adresare /usr/local/lib/netscape/plugin
   POZOR POZOR Nektere soubory jiz existuji (XKeysymDB) doporucuji pred
instalaci stare prejmenovat.
   Pri instalaci jine verze nez je jiz instalovana je treba smazat
soubory v ~/.netscape/cache

 Jiøí Gabriel                        Fido     : 2:423/45
 Jihoèeské mlékárny, a.s.            Tel.     : 420-38-7736214
 Rudolfovská 83                      Tel.ustr.: 420-38-7736111
 Ceské Budìjovice                    Fax      : 420-38-7736165
 mailto:jmascb na mbox.vol.cz           mailto:gabriel na svaton.cz
     homepage http://www.svaton.cz/~gabriel/index.html