Problem se SSH

Zdenlk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červen 6 08:34:28 CEST 1997

Zdravim,
 po upgradu na RH 4.2 mi prestal chodit ssh server. Toz jsem ho
odinstaloval, vymazal soubory, ktere rpm nesmazlo a nainstaloval znova. Pri
instalaci ale zarval :

Your public key has been saved in /etc/ssh_host_key.pub
pamconfig: --add no longer supported.
          ssh needs updated pam support for /etc/pam.d/ directory
execution of script failed
error: ssh-1.2.17-4.3i.i586.rpm cannot be installed

Jelikoz nevim o tom, ze by byla nova verze PAMu, tak nevim ... podotykam,
ze problem NENI v tom, ze tyhle rpm jsou i586 .. i386 hlasi totez. Exituje
nejake reseni ?
Diky za pripadne napady.

Z.M.