Problem se SSH

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Červen 6 10:10:40 CEST 1997

On Fri, 6 Jun 1997, Zdenlk Mazanec wrote:

> Zdravim,
>  po upgradu na RH 4.2 mi prestal chodit ssh server. Toz jsem ho
> odinstaloval, vymazal soubory, ktere rpm nesmazlo a nainstaloval znova. Pri
> instalaci ale zarval :
>
> Your public key has been saved in /etc/ssh_host_key.pub
> pamconfig: --add no longer supported.
>           ssh needs updated pam support for /etc/pam.d/ directory
> execution of script failed
> error: ssh-1.2.17-4.3i.i586.rpm cannot be installed
>
> Jelikoz nevim o tom, ze by byla nova verze PAMu, tak nevim ... podotykam,

Aku verziu pam-u mas nainstalovanu?
V RH 4.0 bola:
pam-0.50-17.i386.rpm
pamconfig-0.50-5.i386.rpm

V RH 4.1 bola:
pam-0.54-4.i386.rpm
pamconfig-0.50-5.i386.rpm

A v RH 4.2 je:
pam-0.57-2.i386.rpm
pamconfig-0.51-2.i386.rpm

Myslim, ze 0.57 ma zmeneny system konfiguracie. Uz sa nepouziva --add, ale
kazda aplikacie si doplni vlastny konfiguracny subor. (Nerucim ze je to
presne tak, ked som to cital, velmi som sa ponahlal).
Kazdopadne si vsak stiahni novsiu verziu ssh (ssh-1.2.20-1i.*.rpm) a snad
to bude v poriadku.

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones