Na co je hardwarovy router ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červen 9 13:18:16 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Jan Kebrle - Albion wrote:

> Mno souhlasim s Vami, IMHO bod a) je levnejsi, nez cely pocitac.

> mam tu take cisco 2500 a to stoji neco malo kolem 90.000 cely novy pocitac
> stoji tak o polovinu mene :))

Myslim ze jste zapomel na par veci -

CS 2511 - jeden ethernet, 16 async portu, 2 sync porty
        - cena asi 90 000 s dani (?)

PC      - rekneme neco levnejsiho za 25 000 i se sit. kartou (bez
          monitoru, 16 MB RAM)
        - 2 x 8port async karta (treba CYCLADES full modem support)
          tedy asi 30 000
        - 1 x 2 port sync karta (treba SDL)
          tedy asi 35 000
        - suma sumarum 90 000

Pokud povazuji za vyhodu ze PC muze krom routovani delat i neco dalsiho
(v omezene mire) a za nevyhodu ze na PC musim vice dohlizet, pak mi to
vychazi asi stejne draho, s tim ze konfigurace je o neco slozitejsi u PC.

S pozdravem