Na co je hardwarovy router ?

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Pondělí Červen 9 13:33:27 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Petr Simek wrote:

> Myslim ze jste zapomel na par veci -
>
> CS 2511 - jeden ethernet, 16 async portu, 2 sync porty
>         - cena asi 90 000 s dani (?)
Nemam na mysli CS 2511 ale CS 2500 coz ma jeden ethernet 1 async port, 2
sync port - cena 90.000 tusim ze s dphckem (ale nejsem si 100%jist)

> PC      - rekneme neco levnejsiho za 25 000 i se sit. kartou (bez
>           monitoru, 16 MB RAM)
>         - 2 x 8port async karta (treba CYCLADES full modem support)
>           tedy asi 30 000
>         - 1 x 2 port sync karta (treba SDL)
>           tedy asi 35 000
>         - suma sumarum 90 000
>
> Pokud povazuji za vyhodu ze PC muze krom routovani delat i neco dalsiho
> (v omezene mire) a za nevyhodu ze na PC musim vice dohlizet, pak mi to
> vychazi asi stejne draho, s tim ze konfigurace je o neco slozitejsi u PC.

Popravde receno, konfigurace linuxu mi pripada ponekud rychlejsi,
mimochodem, ze zvych zkusenosti vim, ze nez se zmeny provedene na CS
projevi tak to trva pomerne dlouho. navic je tu i problem ze standartni
instalace software na CS NEPODPORUJE jine protokoly nez TCP/IP pro podporu
IPX musim dokoupit soft asi tak za cca 25.000 jedinou vyhodu cisca
spatruju v tom ze to je kompaktni krabice, kterou muzu umistit kamkoliv
:))

S pozdravem
Jan Kebrle