par dotazu ohledne cestiny

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 9 15:05:38 CEST 1997

Jan Hubicka pise:
: Protoze pisu GNU stranky mam dva dotazy:
: 1) Jak donutim XFree3.2 k ceske klavesnici?
:    (myslim, ze to jde pres xkd extension nejak bez patche ale nikde jsem
: nesehnal prislusnou mapu klavesnice. A tu dodavanou s XFree nejsem
: schopen dostat do stavy, kdy bych mohl klavesnice prepinat a v ceske mi
: chodilo vsech 102 klaves)

	http://www.fi.muni.cz/~michael/linux/9701/msg00440.html

	Funguje to celkem v pohode, dokonce to zapina i ScrollLock LED,
a to i pri docasnem prepnuti klavesnice pres AltGr. Asi mam i novejsi
verzi.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/