par dotazu ohledne cestiny

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pondělí Červen 9 20:32:07 CEST 1997

On Mon, Jun 09, 1997 at 03:07:15PM +0200, Jan Kasprzak wrote:

> 	http://www.fi.muni.cz/~michael/linux/9701/msg00440.html
>
> 	Funguje to celkem v pohode, dokonce to zapina i ScrollLock LED,
> a to i pri docasnem prepnuti klavesnice pres AltGr. Asi mam i novejsi
> verzi.

Ja jsem to tu ted nainstaloval a je to opravdu lepsi nez ta chaba podpora
cestiny, co obsahuje XFree86 3.2.  Mam akorat jeden dotaz: je normalni, ze
mi nefunguje keypad? Lepe receno, keypad zustava v "nenumerickem rezimu" i
kdyz Num Lock je zapnut a prislusna LEDka sviti.

Jo a k layoutu "us_cz_prog" jsem chtel vyjadrit svuj nazor, ze se mi libi
vic programatorsky layout ze Zamazalova emacs-czech tzn., ze interpunkcni
znaky v horni rade jsou zachovany a cislovky se pisou z keypadu. Ale k tomu
by ovsem ten Num Lock musel fungovat...

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159