Programovani X-ech (toolkity)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Červen 9 15:24:48 CEST 1997

Jan Kasprzak wrote:

> Milan Zamazal pise:
> :
> : Co se tyycze tcl/tk, tak plnje souhlasiim s naazorem o jeho pomalosti.
> : Pouzjiivaam dvje tcl/tk aplikace ('make xconfig' a ical) a je to na mee 486
> : dost zoufalee.
> :
>         Ja pouzivam "make xconfig", ical a exmh (vse psano v tcl/tk)
> a nemuzu si stezovat (vse na strojich od P90 do P133). Ja sam mam radeji
> Perl/Tk -- rychlost vyvoje user interface je stejna jako v Tcl/Tk,
> a navic Perl znam lepe nez Tcl (a asi je i rychlejsi).

Taky mam ten pocit.

>         Navic v baliku Perl/Tk je jeste Perlovy modul, ktery zpristupnuje
> vsechny funkce Xlibu. Takze je mozne dopisovat napriklad grafiku
> a dalsi veci bez nutnosti programovani v C.

Otazkou je jak delat "distribuce SW". Mozna , ze je to tak jednoduche,
ze me to nenapadlo, ale rici - tento SW vyzaduje TkPerl - najdi,
prekompiluj, nainstaluj a pak me pust - se mi nelibi a pokud se nepletu
tak TkPerl neni standardni soucasti instalce Linuxu ( alespon RedHatu
temer urcite ). Mozna, ze by stacila jen distribuce v rpm, deb ap. ale
tu jsem nikde nevidel ( mozna jsem se jen spatne dival, ale CPAN rpm moc
nePERLi) a ani jinde ( ftp.redhat.com ). Vytvoril toto rpm jiz nekdo
?

BTW: Ted me napada, ze by prave mela vyjit konecne ceska knizka o Perlu
:)))

--
S pozdravem
  Petr Snajdr