Programovani X-ech (toolkity)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 9 16:21:37 CEST 1997

Petr Snajdr pise:

: >         Navic v baliku Perl/Tk je jeste Perlovy modul, ktery zpristupnuje
: > vsechny funkce Xlibu. Takze je mozne dopisovat napriklad grafiku
: > a dalsi veci bez nutnosti programovani v C.
:
: Otazkou je jak delat "distribuce SW". Mozna , ze je to tak jednoduche,
: ze me to nenapadlo, ale rici - tento SW vyzaduje TkPerl - najdi,
: prekompiluj, nainstaluj a pak me pust - se mi nelibi a pokud se nepletu
: tak TkPerl neni standardni soucasti instalce Linuxu ( alespon RedHatu
: temer urcite ). Mozna, ze by stacila jen distribuce v rpm, deb ap. ale
: tu jsem nikde nevidel ( mozna jsem se jen spatne dival, ale CPAN rpm moc
: nePERLi) a ani jinde ( ftp.redhat.com ). Vytvoril toto rpm jiz nekdo
: ?

	Ja jsem vytvoril perl-Tk i386 RPM, uploadoval jsem to na
ftp.redhat.com, ale nevim, jestli to tam zustalo. V contribu zrovna ted
vidim neco jako

/pub/linux/distributions/redhat/contrib/SRPMS/perl-Tk-400.202-1.src.rpm

	Pokud se k tomu dostanu, muzu zverejnit i binarku. Ale asi prejdu
na 5.004, takze ta binarka bude vyzadovat perl 5.004.

	Je tady o neco takoveho zajem?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/