Na co je hardwarovy router ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červen 9 16:11:31 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Jan Kebrle - Albion wrote:

> Popravde receno, konfigurace linuxu mi pripada ponekud rychlejsi,

Rychlejsi ? v cem ? pridam sitovou kartu, prelozim kernel, nakonfiguruji
gated - v cem je to rychlejsi nez zapnu CISCO, nakonfiguruji CISCO.

> mimochodem, ze zvych zkusenosti vim, ze nez se zmeny provedene na CS
> projevi tak to trva pomerne dlouho. navic je tu i problem ze standartni
                              ^^^^^^
                              ??????

> instalace software na CS NEPODPORUJE jine protokoly nez TCP/IP pro podporu
> IPX musim dokoupit soft asi tak za cca 25.000 jedinou vyhodu cisca

Ano to je pravda - jakmile je to od firmy, tak se kazda sranda hezky plati.

> spatruju v tom ze to je kompaktni krabice, kterou muzu umistit kamkoliv

A nemusite se o ni prilis starat.

> S pozdravem
> Jan Kebrle

Mimochodem, priznivci Linuxu, jak se resi pripojeni PC po async lince do
Linuxu (Linux by mel fungovat jako CISCO dialup), kde PC spusti protokol
SLIP nebo PPP a pak posle BOOTP/DHCP zadost o IP adresu. masku, atd... ?
Pokud vim tak BOOTPD prideli IP adresu na zaklade znalosti ethernet adresy
zadatele, ale zadatel pripojeny SLIPem (nebo PPP) zadnou ethernet adresu
nema. Kolega si na to psal specialni patch do kernelu. Je to resitelne
bez uprav jadra ?