par dotazu ohledne cestiny

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pondělí Červen 9 20:52:48 CEST 1997

Velice se omlouvam, ze pisu dva vzkazy misto jednoho, ale chtel jsem ten
prvni trochu doplnit. Zjistil jsem, ze existuje ServerNumLock v XF86Config.

Nasledujici se tyka pouze xtermu, bashe, vimu, a mutta.

Kdyz v XF86Configu nemam ServerNumLock, keypad/NumLock funguje v bashi ale
ne ve vimu a muttovi (ncurses).

Kdyz v XF86Configu pridam ServerNumLock, keypad nedela vubec nic, krome
toho, ze NumLock prepina LEDku. To dodavam jen pro uplnost a abych zjistil,
jestli jinym lidem se to chova stejne.

Idealni by bylo, kdyby keypad/numlock fungovalo i v tech aplikacich, ktere
pouzivaji ncurses.  Vi nekdo, jak na to?

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159