otravna zmena hesla u RH4.2

Martin Vysohlid vysohlid na ipp.cas.cz
Úterý Červen 10 11:20:16 CEST 1997

On Tue, 10 Jun 1997, Kybic Jan student 5_96_97 k335 wrote:

> zjistil, ze skutecne existuji jedinci, ktery se (doufam) ze sportu snazi
> zjistit hesla jinych a skutecne se jim to dari, a to (zjednodusene receno)
> tim snaze, cim je heslo blizsi nejakemu slovniku. Neusnadnujme jim to. Ale

Kdyz uz je tu o tom rec:
Chapu, ze je treba, aby heslo bylo slozite, kdyz je v /etc/passwd.
Proc je to tak dulezite i kdyz je v shadow?
Ja jsem myslel, ze kdyz uz se nekdo dostane na /etc/shadow, tak je uz
stejne pozde. Snad to nezkousi po siti? To by snad trvalo dlouho a byla by
z toho fura zaznamu do deniku. V cem je nebezpeci?

Martin