otravna zmena hesla u RH4.2

Kybic Jan student 5_96_97 k335 xkybic na sun.felk.cvut.cz
Úterý Červen 10 11:06:57 CEST 1997

On Tue, 10 Jun 1997, Petr Skoda wrote:
> Asi jsem prilis lehkomyslny ale zpusob noveho pam.conf u Rh4.2 se mi
> nelibi. Bud na me jeci, ze mam heslo kratke, nebo ze je soucasti slovniku,

Obavam se, ze jste asi opravdu prilis lehkomyslny. Chtel bych apelovat na
vas i na vsechny ostatni, abyste venovali vyberu a utajeni hesel
pozornost, ktera jim nalezi. Zastaval jsem podobny nazor jako vy, nez jsem
zjistil, ze skutecne existuji jedinci, ktery se (doufam) ze sportu snazi
zjistit hesla jinych a skutecne se jim to dari, a to (zjednodusene receno)
tim snaze, cim je heslo blizsi nejakemu slovniku. Neusnadnujme jim to. Ale
jinak je tom samozrejme vase vec.

					Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26