PPP server

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Úterý Červen 10 14:54:20 CEST 1997

Nejak se mi nedari vycist jednu vec v manu. Pokud chci nainstalovat
ppp server, musim na masine pustit take routed? Podle vseho to vypada
ze ano, ale potom mi neni jasne jak mam nastavit routovani? Chtel
bych pouzit ip adresy tak, ze server ma adresu treba 147.32.1.1 a
ppp klient by mel dostat 147.32.1.2.
A jeste jednu vec, chtel bych server mit kompatibilni s win95, ktere
se loguji rovnou pres CHAP, tak jako je to treba na telecomu a pod,
ale nemuzu najit zadnou zminku o tom, jaky program se v tom pripade
pousti na rizeni modemu, ted pouzivam mgetty.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdo se zahledi, neprokoukne.