PPP server

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Červen 10 16:55:39 CEST 1997

On Tue, 10 Jun 1997, Pavel Zdenek wrote:

> Nezapomente do /etc/ppp/ip-up napsat "/sbin/route add -host 147.32.1.2" a
> do /etc/ppp/ip-down "/sbin/route del 147.32.1.2", jinak se Vas ppp klient
> sice prihlasi, ale bude hluchej a nemej.

Nesouhlasim. Ja tam nic takoveho nemam a chodi mi to. Ten zaznam do
routovaci tabulky si pppd udela sam. Pouzivam pppd 2.2.0f.

> Nesouhlas, W95 umi i CHAP. Pokud se prokousete tim co leze do syslogu pri
> zapnutem "debug" v options tak zjistite ze pppd vyzkousi oboje (ma-li to
> povolene) a W95 se CHAPovani nebrani.

Aha, tak to jsem nezkousel. Zkusil jsem PAP a kdyz chodilo tak uz jsem
byl spokojeny. Ten PAP mi chodi i s dialerem z Windows 3.x (ten co je u
MSIE). Mozna by i tam chodil CHAP, nezkousel jsem to.

| From source code of Linux kernel: |               Leos Bitto