Loadlin 1.6

Spark dvorakp na risc.upol.cz
Čtvrtek Červen 12 11:19:02 CEST 1997

Dobry den.
Ma nekdo zkusenosti se %SUBJ% ? Moje jsou takove, ze vypise hlasku typu
LESS THAN 4MB MEMORY FOUND - SYSTEM HALTED, coz je samozrejme nesmysl.
System jinak funguje (docasne s 16MB DIMM pameti - problem s SDRAMem
jeste nepostoupil do zaverecne faze -> budu o nem brzy informovat).

A jeste jedna vec - stahnul jsem jadro 2.1.42, ve kterem vsak chybi
soubory version.h, autoconf.h ( a mozna jeste nektere dalsi), coz
nevadilo pro kompilaci jadra (ta se mi podarila), avsak zkompilovat
nektere dalsi moduly (jako joystick) nelze. Nechce se mi znovu stahovat
temer 9MB zdrojaku, takze se ptam - je to nahodne nedopatreni ci
pravidelny jev ?

				Spark