dialog pro X

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 12 13:00:32 CEST 1997

On Thu, 12 Jun 1997, Richard Sputa wrote:

> Jiste znate utilitu dialog
> To je ta co dela ty celkem pekny menu na console.
> Slackware ji pouziva v programu setup
>
> Neznate neco podobneho pro Xwindows?
> Obektove C jeste neumim a Tcl/Tk je pry pomale.
> Jde mi o to abyc mohl ze shell scriptu zavolat nejaky program a on by
> mi v X vykreslil dialogove okna
> (input box, check box, radio box, message box, ...)
>
> Dekuji za podnety

>                                       !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !

Dobry den,

musim se zastat Tcl/Tk. Ono "je pry pomale" je hrozne relativni pojem. Na
rizeni on-line procesu asi neni, ale na dialogove okno ... ? Zkuste si
nainstalovat vtcl-1.10-1.i386.rpm - (to je tool na vyvoj aplikaci) a
porovnejte rychlost.
Mimochodem dialog pracuje i v Xwindow ne?

Zdravi Jaroslav Honsa