(none)

Michal Bencur bencur na elf.stuba.sk
Neděle Červen 15 00:46:39 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:
> ->   pokud bytvorim applet v jave, tak mi pri jejim spusteni v
> ->   netscape 3.01 bud netskejp spadne nebo napise ze java_301 neni ELF
> asi nemate v jadre podporu javy... a netskejp si zrejme mysli ze ano.

ty si mi ale iny parok, podpora javy v kernely je absolutne o niecom
inom. tam ide o pridanie binfmt_java, cize do execu je pridane
rozpoznavanie java apletov a v pripade, ze ide o java shit, tak ho
spusti pomocou appletviewra, cize musi byt nainstalovane JDK.
netscape s tym nema nic spolocne.

co sa tyka tej chyby, neviem preco to pise, ved java_301 vobec nema byt
ELF format, je to obycajny ZIP file.