(none)

Ondrej Pejsa pejsa na clnet.cz
Pondělí Červen 16 08:59:36 CEST 1997

Miroslav Dvorak wrote:

> Zdravim,
>
>   potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
>
>   pokud bytvorim applet v jave, tak mi pri jejim spusteni v
>   netscape 3.01 bud netskejp spadne nebo napise ze java_301 neni ELF
>   file. nevi co s tim, v appletvieweru applet normalne funguje a vse
>   je OK. neporadi mi nekdo?

Nevim to uplne jiste, ale mozna jde o podobny problem jaky jsem mel ja
(az na ty hlasky, mne NS rovnou padal).

Resenim je pouzit starou libc. Ja pouzivam verzi libc5.0.9 (samozrejme
pouze pro netscape, jinak pouzivam cca libc5.4.?).

Knihovnu muzu pripadne zaslat (popr. i s popisem jak spoustet netscape
aby ji pouzival misto bezne libc).

>   2. problem:
>   namohu spustit netskejp jako root
>   co s tim??

Copa to hlasa ?

Mozna to chce jenom zkusit smaznout /root/.netscape nebo jak se ten adr.
jmenuje.

--

Ondrej Pejsa   <pejsa na CLNet.cz>              Bohemia.Net
     * *       CLNet Ltd.      Internet Provider