Jak exports(5) pro subnet & neco s kerneld

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Červen 15 11:47:56 CEST 1997

Pavel Zdenek pise:
:
: mam drobny problem s exports. Chtel bych urcity adresar na linuxu
: exportovat pro cely urcity subnet. Stroju je zde cca 25 s ruznymi
: symbolickymi jmeny, tudiz mi jako jedina schudna varianta prisel zapis
: pres IP. Pro tento pripad pise "man exports" neco ve smyslu dvojice IP
: cisla a netmasky, oddelene lomitkem, tedy "IP/netmask(parametry)". Zapis
: xxx.yyy.zzz.*/255.255.255.0 ovsem nefunguje. Ze bych to spatne pochopil ?

	A proc to nezapsat ve forme *.domena.cz?
Jinak spravny zapis pres IP adresy by mel byt bez te hvezdicky:

1.2.3.0/255.255.255.0

: Pak jeste drobny problem s kerneld. Momentalne bezici kernel nema zadne
: moduly, ale podporu pro autoload v jadre a nainstalovany kerneld mam (muze
: se hodit). A ono se to pri bootovani shani po neexistujicich modulech
: podezrelych nazvu, napr. "depmod: can't locate module char-major-10" nebo
: "net-pf-5". Kernel je 2.0.30, kerneld balik je modules-2.0.0. Uz jsem mel
: podobny problem, ale to bylo tim, ze jsem v /include/linux/kerneld.h nemel
: odcommentovane NEW_KERNELD_PROTOCOL, coz ted uz mam. Nemuze to byt tim ze
: je to poprve co rozchozuju masinu ze Slacku 3.2 ?

	Net-pf-5 je appletalk (v pripade, ze to nepouzivate, zkuste
echo "alias net-pf-5 off">>/etc/conf.modules. Char-major-10
jsou ruzna znakova zarizeni, jako je napriklad busmouse a podobne.
Neexistuje separatni modul pro char-major-10, ale jen pro ruzna
minor pod major 10. A kernel musi byt zkompilovany s podporou pro tato
zarizeni (CONFIG_UMISC).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/