fvwm95-2

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Červen 16 06:57:08 CEST 1997

Dobry den!

	Nainstaloval jsem si slackware 3.2  a s nim i fvwm95-2. Docela se
mi to libi az na jednu vec. Jak zaridit, aby okno na kterem stoji mys bylo
vzdy aktualni? Ve starem fvwm to tak je myslim dokonce default a moc mi to
vyhovuje.

			Miroslav Lednicky
--