Xfree 3.3 a cestina

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Červen 17 17:09:40 CEST 1997

Vazeni panove,

mam problem s cestinou v Xfree-3.3. Myslel jsem, ze uz to umim
nainstalovat, delal jsem to mockrat na drivejsich verzich RedHatu, i
Xfree-3.2 mi slo bez problemu. Ale v RH-4.2 s XFree-3.3 jsem nekde
prekrocil bludny koren a s vylepsovanim se to stale zhorsuje. Mam tam
cs-tools-0.19, knihovny libX11 z tohoto baliku jsem smazal, obnovil
puvodni aout-libs-1.4-7.i386.rpm. Pak XKB patche, byl tam sice zadrhel,
ale snad jsem to prekonal. A ted mi to sice zobrazi cesky text spravne,
ale klavesnice nefunguje - ceske znaky nepise VUBEC!
Czech-HOWTO se mi sice libi, ale schazi tam prave to co ted potrebuju.
emacs-czech-3.4 funguje.
Jde to nekomu spravne?
Diky za pripadne rady.
Jaroslav Honsa