Xfree 3.3 a cestina

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 17 22:51:27 CEST 1997

Jaroslav Honsa pise:
: mam problem s cestinou v Xfree-3.3. Myslel jsem, ze uz to umim
: nainstalovat, delal jsem to mockrat na drivejsich verzich RedHatu, i
: Xfree-3.2 mi slo bez problemu. Ale v RH-4.2 s XFree-3.3 jsem nekde
: prekrocil bludny koren a s vylepsovanim se to stale zhorsuje.

	S 3.2 fungovala ta uprava XKB (cely patch je nekde v archivu
a URL primo na ten clanek jsem nedavno posilal), ale XFree86 3.3
to v nezmenene podobe nefunguje.

	Na[ne]stesti jsem si vetsinu svych stroju upgradoval na 3.3,
takze budu asi prinucen se na to podivat. Snad neco zjistim.
Jeste si potrebuju prekopirovat zdrojaky, a to je celkem dost dat.

	Vyckejte, treba se mi podari neco s tim udelat.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //